
Особливості сприйняття в освітньому процесі у таких діток не враховуються, перетворюючи навчання на справжні тортури. Діти з дислексією, через свої особливості досить часто залишаються без підтримки. Через відсутність розуміння їхньої своєрідності з боку дорослих. Натомість отримують ярлики: «ледачий», «неуважний», «тупий». Питання про особливості розвитку дітей з дислексією, останнім часом стає актуальнішим. Не минають його увагою і в Міністерстві. Матеріали, які використовувались у просвітницькому заході погоджено з МОН.
Цього дня збагатити свій досвід з даного питання мали можливість 30 вчителів та 3 співробітника ІРЦ. Результат можливий тільки при комплексному підході, тому планується висвітлення цієї теми з представниками батьківської громади наступного тижня. Просимо відгукнутися начальні заклади для співпраці.
Немає коментарів:
Дописати коментар